Hvad kan jeg?

Som virtuel assistent er det min fornemste opgave, at frigøre tid fra dig – tid som du i stedet kan bruge på din virksomhed.

Jeg kan hjælpe med de fleste gængse opgaver, som du normalt vil kunne sætte en studentermedhjælper til. Læg dertil, at der er en række specifikke arbejdsopgaver, som jeg gennem mine tidligere jobs har haft mulighed for at gå ekstra meget i dybden med. Disse arbejdsopgaver, kan du læse mere om nedenfor.

Det er vigtigt for mig, at du er tilfreds med det arbejde som jeg udfører. Derfor siger jeg hellere nej til en opgave, som jeg vurderer ikke at kunne løse tilfredsstillende, end at give et halvhjertet forsøg på at løse den. På siden “hvad kan jeg ikke“, har du mulighed for at se en liste over nogle af de arbejdsopgaver, som jeg som udgangspunkt takker nej til.

Listen som du finder herunder, er ikke en udtømmende liste for hvad du kan bruge mig til. Se den som inspiration, for mulige arbejdsopgaver som jeg ville kunne hjælpe dig med.

Typiske arbejdsopgaver:

  • Emails: Besvarelse af mails, samt løbende strukturering af emails. Læs mere her.
  • Udgivelse af indhold: Fx. udgivelse af blogindlæg i WordPress.
  • Facebook: Planlægning af opdateringer til facebook (inkl. let grafik hertil), besvarelse af facebook-henvendelser mv.
  • Trustpilot og andre ratingservices: Besvarelse af kundeanmeldelser
  • Tastearbejde: “Copy-paste-opgaver” såsom dataindtastning mv.